conference call

L’EVOLUZIONE DELLE CALL – LA TECNOLOGIA AIUTA L’INVESTOR RELATOR AD ESPANDERE E RAGGIUNGERE UN MAGGIOR NUMERO DI INVESTITORI

Un investiore retail va online per trovare negli archivi societari le registrazione delle conference call già tenute, in preparazione dei successivi risultati periodici. Un analista o un investitore ascolta un podcast delle conference call mentre è in ufficio o mentre si sposta da una riunione ad un’altra. Un giornalista stampa la trascrizione di una call per riesaminarla attentamente.
Nelle Investor Relations tecnologiche di oggi, questo scenario non solo è possibile ma è auspicabile.
La tecnologia è un vantaggio da usare per differenziare la propria società.
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Bianca Fersini Mastelloni is Chairman and CEO of Polytems HIR. She is a seasoned consultant in Corporate Communication with extensive experience for over 30 years. Since 1999 she is active in Investor Relations and Financial Communication for companies listed on the major financial markets. Bianca provides strategic IR, corporate access in Italy, Europe, USA, investor’s market intelligence, profiling investors, critical communication and reputation. A scholar of issues pertaining to Communications and Investor Relations. Bianca studied at SUNY – State University of New York, Buffalo and at Boston University, Boston, and she works as lecturer with some Italian University. Bianca is author of the book Investor Relations ed Etica , Efficacia e Vantaggi Competitivi - edited from Guerini e Associati - as of as several articles about Investor Relations and financial communication.

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